Kandidáti do RS pro období 2017/2018

14.11.2017 17:17

Zde abecedně seřazený seznam kandidátů do dalšího funkčního období. Samotná volba proběhne od 15. 11. do 21. 11. 2017 23:59:00 formou ankety na DE. 

aladinn

Dodržiavanie Kódexu a férovosti v hre - skúsim zmeniť z pomocou LP logovanie v rasovkách .....


Almir

Volební program: Minulé volební období jsem selhal! Měl jsem na programu dvě věci:
a) Funkce radního bude doživotní
b) Zvednout odměnu na 1000 deků/měsíc
Bohužel se mi nepodařilo prosadit ani jedno. Pokud tedy chcete abych opět nic neprosadil dejte svůj hlas! By Almir


cursed

V Radě Starších jsem již rok a půl a za svoje působení jsem řešil všechno možné. Mám v plánu pokračovat aktivně v řešení problémů, jak tomu bylo do teď.


Dar-Kunor

Zdravím komunitu DE.
V této hře se pohybuji už pár let ať už jako zakladatel a velitel v klanu Burning Crusade či jako pouhopouhý pěšák v Kruhu světla. Za tu dobu jsem se vždy snažil jednat dle kodexu. Nejen doslovně, ale i dle principu jednotlivých bodů, bez nějakého slovíčkaření či obcházení. To bych rád dělal i jako radní v radě starších.
Děkuji za každý hlas, Dar-Kunor 


Figo1

Prosperita, lepší budoucnost, spravedlnost, zodpovědnost, poctivost, slušnost, bezpečí, každému stejným metrem, pro lepší budoucnost našich dětí, zatočím se zkorumpovanou současnou radou, vezmu dávky těm, kteří odmítají pracovat. Uprchlíky v DE nechceme! Budu tvrdě pracovat na dosažení těchto cílů!


chesstik

Vážená komunito, v uplynulém roce jste si mě vybrali za svého radního. Obdržel jsem od vás několikrát zpětnou vazbu, že bych měl pokračovat. Děkuji. Kdo, mě nezná, tak vězte, že domovským klanem jsou Lamky. Naši hru DarkElf hraji řadu let a nepatřím mezi konfliktní a cholerické diskutéry na DE fórech. Budu-li opět zvolen, investuji svůj čas ve prospěch komunity. Příjemné dny, Váš chesstik :)


Lomir

"Za návrat zdravého rozumu do rozhodnutí Rady Starších."


lorm 

Tak třeba už konečně!