Kandidáti do voleb RS pro období 2015/2016

20.09.2015 12:11

Zde máte všechny kandidáty do voleb včetně jejich volebních programů:

 

Almir

Minule jsem kandidoval pro 10 deků na opravu artů, protože jsem od posledně nějaké přikoupil tak bych chtěl být stařešina abych to zvládl uživit protože má více deků :-) By Almir 
P.S. jestli to chce někdo vážně, tak vesměs znáte moje názory, víte co dělám a jakým způsobem kdo ne, tak až po mě budete něco chtít tak to zjistíte. Jestli něco udělat... 
a) zeštíhlení rady 
b) revize trofejí 
c) rozšíření pravomocí rady na náhled do pošty aby se zrychlila práce...

 

Belegur

Ahoj, v komunitě DE se pohybuji už skoro 10 let. Za tu dobu jsem se setkal se spoustou neférového jednání, proti kterému je potřeba bojovat! Do RS kandiduji proto, abych pomohl řešit případy konzistentním způsobem. Chci všem měřit jedním metrem, aby RS nepoškozovaly kontroverzní případy, kdy jednomu projde něco, za co jsou další mazáni. Je nutné, aby Rada Starších byla uznávána jako spravedlivá instituce a měla důvěru hráčů! 
Dále bych chtěl, aby Rada měla páky na hráče, kteří se místo hry zabývají tím, jak na začátku věku škodit ostatním, jedné alianci nebo celé mapě házet nespokojka, štíty a odlognout (prostě skrytý devátý hráč). Jejich jména zveřejňovat, aby si ostatní dávali pozor. Využívat víc §1 proti podobným nečestným praktikám. 
Jako člen Renegades of Darkness jsem zvyklý neohýbat si pravidla na míru a moje názory jsou konstantní, neměním je co týden podle potřeby nebo svých zájmů.

 

Bublifuk

Zdravím hráčskou obec DE. Opět kandiduji do RS. Myslím si, že není třeba se představovat a snad ani to, co činím. Za poslední dva roky jsem v Radě udělal kus práce a rád bych s tím pokračoval i v budoucnu. Pořád je co zlepšovat a já věřím, že i v následujícím roce bude třeba efektivně a hlavně rychle řešit případy. Děkuji vám za každý váš hlas.

 

Decado

Zdravím hráče a hráčky, 
do RS bych se rád přihlásil, protože si myslím, že má smysl a chtěl bych tohoto být součástí. Také si myslím, že nepatřím mezi takové, co se na přidělenou zodpovědnost časem vykašlou a skončí nicneděláním. 
Každopádně přeji celé komunitě poklidnou a kvalitní hru. 

 

DragonSpar

Vážení hráči, 
další rok utekl a opět, již popáté v řadě, kandiduji do RS. Letos se nám podařilo prosadit dlouho očekávaný nový kodex, přičemž jeho nejdůležitější nový paragraf jsme prakticky skoro nepoužili, takže se dá usuzovat, že působí nejenom reparačně ale i preventivně, což je určitě super. Za tento rok jsem řešil nějaké složité případy, např. krádež DEKů (Black Guardian vs IcE viz. článek na webu Rs), jiné byly spíše snažší a dá se říci, že s nižším se počtem hráčů se DE uklidňuje a hráči jsou většinou schopni si to vyříkat sami. Pro případy kdy nejsou, bych byl rád součástí nového složení Rady Starších i na další volební období. A stejně jako v minulém roce, bych se tam zajisté rád potkal s Bublifukem, který opět již druhý svůj rok potvrdil neutuchající aktivitou a entusiasmem pro tuto funkci.
Děkuji za Vaše hlasy. 
S pozdravem DragonSpar.

 

 

Původně se přihlásil i ArA, nicméně po krátké diskuzi s LP mi bylo řečeno, že jej mám vyškrtnout, tedy nebrat na jeho kandidaturu zřetel, na základě jeho banu na fóra, který dostal na několik účtů za uráčení samotného LPho, spamování atd. Jelikož se tedy celkem hlásí pouze pět hráčů, je vcelku jasné, kdo se do RS dostane, nicméně za mě i tak doporučuji hlasovat, spíše čistě ze zvědavosti, tak trochu z důvodů pravidel a postupů a koneckonců do konce září ještě nějaký ten čas zbývá, tak jej alespoň vyplníme. 

- Bublifuk