Kandidáti do RS pro období 2018/2019

30.09.2018 18:34

Zde je abecedně seřazený seznam kandidátů do dalšího funkčního období. Samotná volba proběhne od 2. 10. do 10. 10. 2018 23:59:59 formou ankety na DE. 

 

Almir

Dobrých deset deků.

 

Djerun

Již bylo dost diskriminace trpaslíků. Trpaslíci jsou také bytosti a chtějí mít stejná práva (i když jsou poloviční) jako ostatní národy. Musíme zastavit příval skuritích hord z jihu, připlouvající za pomocí lodí provozujících nekromanty, kteří si na tom mastí kapsy. 

Budu lobovat za práva všech trpaslíků. 

Dark Elf First!!! Make Trpaslíky greate again!

 

Figo1

Rád bych navázal na dosavadní práci!

 

Hodor

Hodor Hodor Hodor Hodor

 

chesstik

Zdravím hráče DE, 

jsem dlouholetým členem klanu Lamky a právě mi končí druhá Vaše nominace v Radě Starších. RS dohlíží nad chodem a dodržováním pravidel ve hře. Rád bych opět v této činnosti pokračoval a proto Vás žádám o hlas. Děkuji. 

Váš Chesstik

 

Lomir

Vzhledem k počtu hráčů a počtu případů asi stačí, když budou v radě sedět lidé, o kterých víte, že se budou chovat rozumně a objektivně.

 

lorm

Postavím poštolčí hnízdo. Všem dám všechno a nikomu nic neseberu. A na srazu pívo s koblihou. A všechno proti mě je KAMPAŇ!!!

 

ratafak

Moj prejav si mozete precitat na tomto linku pretoze tato birokracia ohladom volebneho prejavu 1000 znakov aj s medzerami mi nedovoli ani napisat myslienku ktoru chcem povedat a vyslovit https://textsaver.flap.tv/lists/265c

Zdravím hráče DE, 
 
jsem dlouholetým členem klanu Lamky a právě mi končí druhá Vaše nominace v Radě Starších. RS dohlíží nad chodem a dodržováním pravidel ve hře. Rád bych opět v této činnosti pokračoval a proto Vás žádám o hlas. Děkuji. 
 
Váš Chesstik