Představení nových radních - Bomi

13.10.2021 14:05

Formou krátkách medailonků bychom Vám v následujících týdnech představili novou Radu Starších. Noví členové popíší své začátky v DE, nezapomenutelné momenty, ale i osobní zájmy a vášně. Novou sérii začne Bomi.

 

~BOMI~

Jsem rodák z Krnova a tedy hrdý Slezan, ale už skoro 15 let žiji v Brně. Vystudoval jsem fyziku plazmatu, čemuž se tedy teď tak úplně nevěnuji, ale zní to hustě.

Mým největším koníčkem jsou LARPy, což je vlastně takový Dark Elf naživo. A fantasy obecně, ať už hry, knihy nebo filmy. V posledních letech nemám na čtení moc čas, takže se už těším do důchodu, až to zase doženu. Jo a taky jednou napíšu román, to je tutovka.

Mimo toho taky rybařím, jezdím na vodu, na kole, na výlety, v zimě lyžovačka a tak dále. Prostě se snažím užívat si život, jak to jen jde. A každý rok jezdíme se ženou na vánoční trhy někam do zahraničí – letos to už bude 10. destinace.

S Dark Elfem jsem začal někdy na osmiletém gymnáziu, když jsme s partou kamarádů prohledávali temná zákoutí internetu. Kdy to bylo přesně už nevím, ale internet jsme v té době měli akorát ve škole a v několika málo internetových kavárnách. Ti větší frajeři ho pak časem měli i doma, ale přes vytáčené připojení, takže to zase takoví frajeři nebyli.

 

První zápis jsem dohledal z roku 2004, ale to už jsme nějakou dobu hráli. Začátky byly vskutku vtipné. Návody neexistovaly a o rady se nikdo moc dělit nechtěl. A třeba sýpka rozhodně nebyla první stavba, co jsme stavěli – vždyť vypadala tak nudně!

Ale během let jsme se toho hodně naučili a z aliance (a později klanu) !!!Nas Mnogo!!! vzešla spousta skvělých hráčů. Nicméně s úpadkem DE přišel i úpadek našeho klanu. Spousta lidí včetně mě skončila a zůstalo jen pár statečných. Asi 3 roky jsem nehrál a přišel jsem o všechny svoje účty, zápisy a hrdiny. Ale pak jsem si jednou řekl „Existuje ta hra ještě?“ Nakoukl jsem a už neodešel.

Na DE mě baví jeho komplexnost a možnosti, které hra dává. Ale především  hra proti jiným hráčům. Jedna věc je skvěle všechno spočítat, druhá věc je odhadnout, jak se zachová soupeř a přečůrat ho. Ale především mám rád komunitu kolem DE a sledování vývoje hry. Z jedné strany připadá člověku nesmírně pomalý, ale když se sejdu staré páky a vzpomínají, jak se ještě logovali přes email na atlasu, barbaři měli draky jako útočnou jednotku a ent byl jen sprosté slovo, tak těch změn zase tak málo není.

Když je čas a zajímavý věk, rád taky komentuj ligy. Jednu dobu jsem zastával i pozici zástupce šéfredaktora, ale to je už hezká řádka let. Teď už má Dark Elf svůj vrchol dávno za sebou. Ale pořád je to pěkná hra, a dokud kolem ní bude funkční komunita, bude nás všechny bavit. Tak na to zkuste myslet a míň se mezi sebou hádat.

 
~BOMI~
Jsem rodák z Krnova a tedy hrdý Slezan, ale už skoro 15 let žiji v Brně. Vystudoval jsem fyziku plazmatu, čemuž se tedy teď tak úplně nevěnuji, ale zní to hustě.
Mým největším koníčkem jsou LARPy, což je vlastně takový Dark Elf naživo. A fantasy obecně, ať už hry, knihy nebo filmy. V posledních letech nemám na čtení moc čas, takže se už těším do důchodu, až to zase doženu. Jo a taky jednou napíšu román, to je tutovka.