Dodatečné volby

06.03.2012 00:35

Byly vyhlášeny dodatečné volby na místo radního Paprska, kterému chci znovu poděkovat za práci, kterou přispěl v Radě.

Volba nového radního bude probíhat klasickým hlasováním v anketě přímo ve hře a hlasování bude probíhat do 23:59 10.3.2012. V neděli 11.3. dostane nový radní práva a bude plnohodnotným členem Rady Starších.

Zde Vám představuji tyto kandidáty:


Alkir

Zdravím všechny hráče DE,
tuto báječnou hru hraji už několik let a za tuto dobu jsem se setkal s řadou lidí. Ať už s férovými, tak i s takovými, kteří si libují v porušování jak samotného Kodexu DE, tak i normálního slušného chování a kazí nám tím nejen radost ze samotné hry. A proto se vás ptám, jste ochotni tyto lidi nadále tolerovat, nebo s nimi udělat krátký proces?    Co se týče mě samotného, volím druhou možnost. Proto kandiduji na uvolněné místo Rady Starších, protože cítím povinnost jednak s těmito nepřizpusobivými hráči udělat pořádek a ukázat jim, že mezi slušnými lidmi nemají žádné místo a rovněž bych rád něčím chtěl přispět k dalšímu rozvoji Dark Elf. Pokud to cítíte stejně nebo podobně, dejte mi prosím svůj hlas.
S pozdravem Váš Alkir

----------------------------------------------

Polyfungus

Přihlašuji se jako kandidát na post Radního Dark Elfa.

Volební program:

Vážení hráči a hráčy Dark Elfa,

rád bych formou své kandidatury do Rady Starších přinesl na pole Legislativy a Exekuce v Dark Elfovi své několikaleté zkušenosti, postřehy a nápady. Spravedlivým a objektivním rozhodováním bych rád podpořil a pomohl všem, kteří se obrátí pro pomoc na Radu Starších.

Polyfungus

----------------------------------------------

Buroš

Zdravím, ještě jsem nikdy nikam nekandidoval tak to zkusím...

Co nabízím:
Jsem hráč s vyřešenou minulostí, odehráno mám, tresty žádné a hraju pro zábavu.
A právě pro zábavu by tu měli všichni být a hrát.
Občas si tu připadám jako v parlamentu s těma všema aférama a dětinskýma hádkama. Na hru se pak rychle zapomíná a následují nepravosti...
To si ale můžu pustit televizi a nemusím se zatěžovat ošklivou hrou...
Kdyby tato má snaha nevedla k ničemu jinému, tak bych alespoň otevřel otázku jednozemkových "mágů", kteří hodně ovlivňují hru v negativním smyslu.
Nějaké nápady bych na toto téma měl, ale je to na delší diskusi.

Někteří mě znáte pod nickem Buroš, jiní Nomad, Huron už je smazaný.

Děkuji Vám všem za podporu:-)

----------------------------------------------

Ent kyslík

Zdravím všechny hráče DE a přeji mnoho bezproblémově dobytých zemí a vysokou porodnost všude, kam Vaše mocná vláda dosáhne.

Taktéž Vám děkuji, že věnujete trochu svého času pročtení této kandidátky a následně se rozhodnete zvolit toho pravého strážce spravedlnosti ve světě DE - Enta Kyslíka.


Proč zvolit do RS strážce spravedlnosti Enta Kyslíka?   

Slib odpovědné práce pro Vás voliče, i ostatní hráče, kteří budou potřebovat pomoc strážce spravedlnosti v nouzi je samozřejmostí, co Vám ale může strážce spravedlnosti Enta Kyslík nabídnout navíc?   

Osvětu o RS a celkově mírových smlouvách pro nováčky. Ideálně překopáním Dědy, jehož questy by současně dávaly menší boost.

Zlepšení vedení Blacklistu na stránkách RS. Zavedení BL byl skvělý nápad (mimochodem můj), v současné době ale nenaplňuje mou představu, hráči jsou zveřejňování, ale v samotném BL není vidět důvod potestání hráčů.


Strážce spravedlnosti ve světě DE, Ent Kyslík Vám přeje příjemný zbytek dne a nechť se ve zvoleném radním nezklamete, jako se zřejmě většina zklamala po posledních volbách.

----------------------------------------------

Ups

Zdravím,
Zasílám přihlášku do mimořádných voleb RS.

Za prvé bych chtěl říci, že nemám pocit, že rada DE odvádí špatnou práci ba naopak.
Proto bych se rád připojil a pomohl její činnosti. Mám totiž i dost času na to abych na DE mohl strávit pár hodin denně :).

Tady je něco k mé osobě
Jmenuji se Jan Tománek. Je mi 21. Studuji druhým rokem VŠE v Praze. Mezi moje koníčky patří adrenalinové sporty, počítačové hry a DE *8-*
Zajímavost: DE jsem hrál od roku 2004 až do zavedení prvních artefaktů, poté jsem skončil na pár let, ovšem neodalal jsem a při jedné příležisti jsem si zase založil účet a chytlo mi to natolik, že nyní mám 4 aktivní účty.

S přáním hezkého dne Ups

----------------------------------------------

Torg

Současná RS má problém. Problémem je, že někteří radní stále příliš neví co jsou a co nejsou jejich pravomoce. Nejméně 3 přehmaty během jejich zhruba půl ročního panování svědčí o tom, že RS nemá takové obsazení jaké by si zasluhovala. Zasedli v ní mnohdy nezkušení hráči, kteří nemají cit pro hru, alespoň ne takový jak by bylo potřeba. Proto je čas na to se do RS vrátil někdo z hráčů, který má dostatečné hráčské schopnosti i renomé co se týče DE. Nabízím zkušenost, schopnost vyjednávat i vstřícnost vůči hráčům. S mnohými jsem se potkal a i když jsme k sobě neměli příliš velké sympatie vždy jsem postupoval podle práva nikoli podle sympatií. 2 funkční období v RS ať už to bylo za Ufina či za Pumy jasně mluví o tom, že by se do RS vrátil člověk zkušený z hlediska práce v orgánech DE i práce pro DE samotné (KAPO, vývoj mapy pro K-ligy, DE-koment). Rozhodnout můžete i vy. Váš hlas je jen ve vašich rukou.

----------------------------------------------



Vítězem se stal Polyfungus, který s 219 hlasy porazil v těsném souboji Torga o 19 hlasů.. Tímto mu gratuluji a věřím, že se rychle adaptuje do našeho týmu.

Diskusní téma: Dodatečné volby

kurňa

Datum: 08.03.2012 | Vložil: Darkfire

..sakryš,kdyby se tak někdo už nebál kopnout do kodexu a nevynucených aliančních odehrávek..tak by jsem ho volil..ale takhle je to jen vykonávání...tak to je myslím šumák jestli to bude vykonávat ten,nebo ten....torgu asi mě vyděsilo KAPO teď mám na něj zrovna pifku...:-(

Přidat nový příspěvek