Kandidáti do RS pro období 2020/21

01.10.2020 22:24

Kandidáti do Rady Starších na volební období 2020/21.

Almir

Jako jediný člen rady můžu s klidným svědomím prohlásit, že jsem plnil plán na 200%. Celé volební období jsem bral 20 deků, což je 2x více než pro kolik jsem kandidoval!

 

Morx

Konec korupce, na DE motýle, respirátor každému hráči s 1000+ odehraných dní! :-D
Ale vážněji. DE hraji trochu nepravidelně již dlouhou řádku let. Teď mám opět prostor, dostatek času, i chuti se DE aktivně věnovat, a rád přiložím ruku k dílu i na "vyšší úrovni". Komunita za tu dobu prořídla a ze spousty nesourodých hráčů se stal spíše spolek vesměs známých. To mění i principy RS. Musí být nekompromisní, ale i férová, a dostatečně otevřená a sdílná.
V této komorní atmosféře se může zdát těžké zachovat si objektivitu a nadhled, zvlášť když někdo hraje napůl z nostalgie s dávnými přáteli.
Ač se to může zdát neuvěřitelné, během své "kariéry" na DE jsem nikdy nepatřil do žádného klanu (nepočítám Komentátory a Volné hráče - což jsou účelová sdružení, ne tradiční klany). Mou doménou jsou rasovky, ale rád hraji i klasické ligy (například jsem byl ve vítězné alianci vůbec prvního věku K1). Tuto neutralitu a nevázanost k žádné skupině na DE považuji za svou velkou přednost pro práci v RS.

 

lorm

Stop Ratafakovi a jiným podvratným živlům včetně langust.

 

pluhtik

Ahojte všetci, ahoj všichni. Po roce jsou tu opět volby a já se rozhodl opět kandidovat.
Loni jsem dal slib, že v případě zvolení uspořádám turnaj a jsem hrdý, že se obešel bez problému a povedl se. Je za mnou kus práce taky v RS, což ostatně někteří z Vás, jejichž podněty jsem řešil, vědí. Rozhodl jsem se proto obhajovat mandát a to s velmi podobným slibem jako loni: uspořádám turnaj. Jelikož mě to baví a dělám to rád, tak tentokrát nebude podmíněn mým zvolením, ale uspořádám ho tak jako tak. Bude se jednat o něco trošku odlišného než loni, ale v něčem podobné.
Už jsem to komunikoval s LP a zdá se, že bychom mohli stihnout využít pro několik prvních kol „akční klasiku“, tj. klasickou ligu s přepočtem každých 15 minut, tak by se celý turnaj nemusel protáhnout až téměř do dubna jako letos. Zbytek prozradím později, zatím jen doporučím, ať si hledáte právě jednoho parťáka ;)
Děkuji za pozornost a přeji Vám hezký zbytek dne.
Ďakujem za pozornosť a prajem Vám pekný zvyšok dňa.

 

Deathwing

Vážený voliči Dark Elfa, znáte mě.
Pod tím to nickem hraji od roku 2014,
6 let, 1309 hodin. Nemám jiný nick, nehrozí tedy, že
bych někde mohl hrát pod dvěma. Hraní za druhé bytostně nesnáším.
Moje slovo platí, od roku 2003 jsem ho nikdy neporušil.
Korupce/kamarádčov u mě nehrozí, jsem schopný svačit i své kolegy v klanu.
Čili, když někdo poruší pravidla, dostane odpovídající trest, kamarád/nekamarád.
Nikdy nekapituluji, takže se nevzdám, dokud svoji práci nedokončím.
S veškerou úctou, váš hráč Deathwing

 

Hodor

Hodor Hodor Hodor Hodor

 

aladin

Pokúsim sa byť čestný , spravodlivý a nepodplatiteľný v rozhodovaní pri porušený kodexu DE. Budem sa snažiť čo najrýchlejšie reagovať pri podnetoch čo by nemal byť problém keďže za posledných 7 rokov som až na pár výnimiek dennodenne onnline.
Neviem čo viac by som mal napísať .... možno že som známi a uvidíme ako rozhodnú ľudia ? Uvidíme 

 

newmike

Error 404

 

Klikoroh

Prisel cas na poradek v RS, uz me nebavi koukat na to, jak to flakaji a ignoruji mensiny. Chci jim vsem dat poradnej bic. Takovej, kterej jim davam jako velitel kruhu. Podporte me, at spolecne ukoncime utlacovani mensin!

 

Djerun

Již bylo dost diskriminace trpaslíků. Trpaslíci jsou také bytosti a chtějí mít stejná práva (i když jsou poloviční) jako ostatní národy. Musíme zastavit příval skurutích hord z jihu, připlouvající za pomocí lodí provozujících nekromanty, kteří si na tom mastí kapsy.
Budu lobovat za práva všech trpaslíků.
Dark Elf First!!! Make Trpaslíky greate again!

 

prisnak

Pravda a láska musí zvítězit nad Raťafákem.

 

Alkir

Zdravím všechny nadšence této skvělé hry, kterou hraji už řadu let. Za tuto dobu jsem poznal řadu lidí, jak těch dobrý, tak i špatných. Po nedávném střetu s několika neřády, jsem se rozhodl kandidovat do Rady Starších. Nebudu zde vypisovat žádný dlouhý předvolební program s mnoha sliby. Mám jen dva body: 1. řádně nakopávat neřádům zadnice, pokud možno s pořádným rozběhem
2. no, přiznám se, jsem trochu kapitalista, tak i pro plat radního
Ale bez Vaší podpory to nepůjde, abych mohl plnit bod č. 1. Podpoříte mě?
S pozdravem a úctou Alkir.