Kandidáti ve volbách 2014 podruhé.

05.10.2014 20:30

Možnost zaregistrovat se do voleb Rady Starších skončila, tady máte kandidáty a jejich proslovy. Hráči navrženi Mr. Nobodym se nepřihlásili, a tudíž se jejich kandidatura anuluje.

 

ArA_666 -  Vážené hráčky a hráči,
musím v první řadě poděkovat Sephirothovi, že až on dokázal to, co se mě nikdy nepovedlo. Konečně se ledy pohnuly a bude se na spravedlivějším hlasování pracovat. Škoda, že to ale muselo dojít až tak daleko...
Dále bych víceméně recykloval svůj starý program:
Chci otevřít diskuzi o revizi Kodexu a Artikule. Především je třeba doplnit do §7 c) zmínku o nezakládání kultu jako obecnou podmínkou kapitulace a jak se nyní ukázalo, je vhodné ošetřit i chování kandidátů.
Dále bych rád prosazoval transparentnost činnosti Rady v co největší možné míře, aby Rada nebyla nekontrolovatelným orgánem a získala si zpět důvěru hráčů.
Děkuji za Vaše hlasy.

 

Bublifuk - Zdravím hráčskou obec DE. Opět kandiduji do RS. Myslím si, že jsem za poslední volební období odvedl hodně práce a snad to bylo (a je) vidět, nicméně v žádném případě nejsem se vším spokojený, protože si mi nepovedlo prosadit velmi nutné a taktéž velmi rozsáhlé změny kodexu, což mám pořád v plánu. K tomu ale potřebuji podporu rozumných a podobně smýšlejících radních. Případy jsem řešil rychle, spolehlivě, trestal tvrdě, vedl statistiky, psal články, zaktualizoval web RS atd. Rád bych s tím vším pokračoval dál, a tak budu vděčný za každý hlas.

 

Dar-Kunor - Ahoj všem,
více kandidátů podporuje větší demokratickou soutěž a máme tak v rámci teorie větší šanci na lepší výběr. Hlavní důvod, proč jsem se přihlásil je, že to chci zkusit. Jako velitel klanu a klanové aliance mám zkušenosti s řešením problémů tohoto typu. Myslím, že většina soupeřů, které jsem za poslední dobu potkal, vám potvrdí, že se mnou je rozumná diskuze a problémy řeším asertivně a s rozvahou. V případě zvolení (což upřímně moc neočekávám, ale tak co už :D ) rád vyřeším 1-2 případy měsíčně, v případě náhlé potřeby i více.
S přáním pěkného dne, Dar-Kunor

 

Decado - Zdravím ty z Vás, kteří čtete kandidátské projevy. Rád bych pomohl pár změnám, jako je například úprava Kodexu, především jeho zjednodušení, či zrychlení řešení případů tím, že Radní získají právo jednat samostatně. Dále bych přinesl Radě respekt v podobě rázného a stručného jednání, bez byrokracie a s použitím vlastního rozumu. Toto všechno bych velice rád prosadil, ovšem jelikož jsem člověk s vlastními názory, který nechce nikomu vědomě ublížit, musím požádat veškerou volební obec, aby se zamyslela nad tím, zda dá svůj hlas jen kandidátovi Torgovi a lidem jemu vyhovujícím.
Ten by se tak totiž mohl i nadále obklopovat jen lidmi, kteří mají podobné názory a mohl by stále žít na svém obláčku, a tím tak u něj nedojde k tolik obávanému střetu s realitou. To bych nepřál nikomu. Děkuji.

Za jednotné názory v DE,
Decado

 

DragonSpar - Zdravím, ještě pár takových anulací a nebudu vědět co Vám tu psát :) Vesměs platí co jsem již napsal v minulém proslovu, všichni se tu známe, nemá smysl psát bůh ví co. Jen cítím nějakou povinnost zareagovat na to co se stalo a rád bych dal na vědomí, že jsem se velkou mírou zasloužil o aktuální podobu volebních anket a tím pádem se vyřešil ten x let opakující se nešvar se systémem voleb. Nicméně pokud bude vůle a doufám že jo, nechtěl bych zůstat jen u těchto opatření a vylepšit ten systém voleb ještě více, protože aktuální podoba fixlování z 99% omezí ale úplně nevymýtí. Dále bych chtěl tento rok více prosadit systém telefonních čísel, kdy se radní pro co nejrychlejší vyřešení případu nahánějí po telefonu. Toto jsem sice již prosadil minulý rok, nicméně reálné provedení mělo mnohdy daleko od ideálu. Na závěr děkuji všem za hlasy, které jste mi hojně dávali a doufám, že jich přidáte ještě pár navíc. S pozdravem DragonSpar

 

Mr. Nobody - Vážení hráči/ky,

 

určitě jste si všimli této komedie, co nastala skrz volení RS, a proto jsem se rozhodl kandidovat, ani ne z důvodu, že čekám, že mě zvolíte (tak naivní nejsem), ale abych v programu zmínil věci se kterými by se mělo/mohlo něco dělat.

 

Chce to změnu:

A) Hlasování = hráč by si měl vybrat, pokud chce někoho (dám mu plus hlas), nechce tam někoho (dá mu mínus hlas).

Situace:

Torg = dostane spoustu hlasů, ale i mínus hlasů od lidí, co ho nemusí

Ufin = dostane jen spoustu hlasů od, ale už ne tolik mínus hlasů, protože není tolik lidí, co ho nemusí

Tzn. Vítěz = Ufin

a pokud se místo mínus hlasů torgovi budou dávat plus hlasy ufinovi či jiným, tak to znamená, že jim Torg jako člen RS nevadí...

B) Trest Madary - i když mi to sebere případné hlasy, je potřeba jej potrestat jinak než domluvou

C) Úpravu stránek RS = hlavně to chce informace o členech a ne jenom jejich ICQ!!

Nic víc není potřeba a snad ani v RS ovlivnit nejde. Děkuji za každý hlas (Dám si jen 2 hlasy ze svých 2 účtů).

 

lorm -  Zdravím,
Nemusím snad komentovat události posledních týdnů. Chci však, aby se takové podvody již nemohly opakovat. Jsem pro exemplární tresty pro viníky. Je celkem k zamyšlení koho si vlastně volíme do vedení komunity. Taktéž mám 120 nicků. Ale ani ve snu mě nenapadlo, že bych je jen teoreticky mohl využít pro vlastní prospěch. Můj program se ani moc nemění oproti minulému. Snad jen jedna rada. Přemýšlejte koho volíte. (opět platí: v případě zvolení umírním chování na forech)

 

sayka - Vážení hráči a hráčky,
myslím, že svojí osobu nemusím zvlášť představovat, jsem jedním z adminů, a to již několik let. Rozhodl jsem se kandidovat do Rady Starších, protože mi přišlo, že nazrál čas se opět zapojit trochu více ve prospěch komunity. Můžu nabídnout zkušenosti ze dvou funkčních období v Radě Starších a hlavně několika let práce mazače mulťáků. Rád bych inicoval nebo se alespon aktivně podílel na revizi Kodexu, a s tím související případné transformace RS - zejména co se voleb a hlasování týká. Jako jeden z mála mám jistý vliv na provozovatele a s tím spojené výsledky - během mého posledního mandátu v RS se mi povedlo s tehdejšími kolegy prosadit zavedení do praxe Cejch odsouzence, který byl do té doby leta slibován. Během mého působení v této hře jsem dosáhl zcela všeho, čeho dosáhnout šlo, nekandiduji tedy proto, abych si honil "triko", ale skutečně pomohl komunitě. Těm, kdo se mi rozhodnou dát svůj hlas děkuji.

 

Ufin - Vážení spoluhráči, budu se snažit být co nejstručnější. DE hraji mnoho let, v minulosti jsem již v Radě Starších působil a po osobním odpočinku od DE jsem se vrátil k aktivnímu hraní a myslím, že je na potřeba věnovat část svého času DE komunitě a sloužit Vám, hráčům bojovat proti podvodům, bezpráví a porušování kodexu. Nabízím objektivní přístup, roky zkušeností, dostupnost a ochotu, lidský přístup bez nějakého povýšeného jednání. V Radě Starších jsem měl tu čest již několikrát být a zastávat jak funkce radního i stařešiny, proto nemá smysl tu slibovat hory doly. Čeká nás tvrdá práce a mnozí z Vás vědí, co ode mě očekávat. Věřím, že dokáži navázat na tuto úspěšnou etapu i po mé pauze od DE a být užitečným a platným radním. Dopředu děkuji všem, kteří ve mě vloží svou důvěru a dají mi hlas.

 

Volby proběhnou ve dnech 6.10.-12.10. dle nových podmínek, volit může každý, kdo splnil následující podmínky:

 

- více jak 200 odehraných dní na svém herním účtu
- hráč vlastnící službu Rasová kouzla
- minimálně 5 bodů v statistice (akční i klasické)