Kandidáti ve volbách 2014

21.09.2014 20:40

Tady máme všechny kandidáty do nových voleb včetně volebních proslovů:

 

ArA_666 - Vážené hráčky a hráči,
jsme komunita, která se už dobře navzájem zná, proto jsem toho názoru, že nemá smysl Vás zatěžovat dlouhými a zbytečnými proslovy o sobě a půjdu rovnou k věci.
Můj hlavní cíl v Radě Starších je otevřít diskuzi o revizi Kodexu. Především je třeba doplnit do §7 c) zmínku o nezakládání kultu jako obecnou podmínkou kapitulace.
Dále bych rád prosazoval transparentnost činnosti RS v co největší možné míře a to hlavně z toho důvodu, aby Rada nebyla nekontrolovatelným orgánem a její členové se nemohli chovat nikterak nevhodně jako se stávalo i v době velmi nedávné.
Neméně důležitým tématem je i způsob volby do Rady Starších. Chci vytvořit vlastní řešení hlasování, aby nadále nebylo možné hlasovat za každý nick, ale pouze za osobu a hlavně v případě voleb je nutné, aby byly tajné. Jakémukoliv manipulování s hlasy, jehož jsme tu byli svědci již několikrát, musí být zamezeno.
Volte s rozumem.

 

Bublifuk - Zdravím hráčskou obec DE. Opět kandiduji do RS. Myslím si, že jsem za poslední volební období odvedl hodně práce a snad to bylo (a je) vidět, nicméně v žádném případě nejsem se vším spokojený, protože si mi nepovedlo prosadit velmi nutné a taktéž velmi rozsáhlé změny kodexu, což mám pořád v plánu. Případy jsem řešil rychle, spolehlivě, trestal tvrdě, vedl statistiky, psal články, zaktualizoval web RS atd. Rád bych s tím vším pokračoval dál, a tak budu vděčný za každý hlas.

 

Dar-Kunor - Ahoj všem,
více kandidátů podporuje větší demokratickou soutěž a máme tak v rámci teorie větší šanci na lepší výběr. Hlavní důvod, proč jsem se přihlásil je, že to chci zkusit. Jako velitel klanu a klanové aliance mám zkušenosti s řešením problémů tohoto typu. Myslím, že většina soupeřů, které jsem za poslední dobu potkal, vám potvrdí, že se mnou je rozumná diskuze a problémy řeším asertivně a s rozvahou. V případě zvolení (což upřímně moc neočekávám, ale tak co už :D ) rád vyřeším 1-2 případy měsíčně, v případě náhlé potřeby i více.
S přáním pěkného dne, Dar-Kunor

 

Decado - Zdravím hráčskou komunitu DarkElfa.
Dovoluji si před Vás předstoupit s přihláškou do Rady Starších s celkem prostou vizí. Zastávám názor, že byť si to ne každý připouští, DE se mění, hráči se vyvíjí. Rada Starších kolikrát v případech není brána vážně a hledá nějaký ten kousek autority. Rád bych přispěl k tomu, aby Rada měla svůj zasloužený respekt založený na tom, že bude jednat s vlastním, nebyrokratickým rozumem, rázně, stručně a ve většině případů bez čekání na vyjádření ostatních členů ohledně vyřešení případu. V právě posledním bodě mi přijde RS silně zpomaleno a takto se dá vcelku snadno její práce zrychlit. Pokud bych byl zvolen, chtěl bych Radě také představit nějaký soupis návrhu trestů pro určité případy, abychom byly zcela jednotní. Tento soupis by byl o něco tvrdší než dosavadní tresty, které jsou některým pro smích.

 

DragonSpar - Zdravím, tak máme za sebou další rok působení RS. Tento rok nepřinesl tolik případů, což je jednak způsobeno odlivem hráčů od DE a možná i tím, že konečně se začínají hráči chovat slušně :) Za tento rok jsme řešili několik velmi obtížných případů a myslím si, že jsme je vyřešili obstojně a že se RS v aktuálním složení nemusí moc za stydět. Proto bych rád pokračoval v nastaveném trendu i v dalším roce, již mém 4. období po sobě. Na závěr bych chtěl veřejně pochválit radního Bublifuka, který předváděl velice aktivní přístup k případům a jejich celkovému řešení a určitě by nebylo špatné, když ho zvolíte znova. Je ale pravda, že nám svou neskutečnou aktivitou tak trochu kradl případy, ale tak jsme tu hlavně pro Vás (jako celek), ne pro osobní statistiky. S pozdravem DragonSpar, váš radní :)

 

Ent Kyslík - Jako každý rok, i letos na podzim zdravím svět DarkElfa prostřednictvím svého volebního programu. Jsem Ent Kyslík a chci vás zastupovat v Radě Starších, pobírat měsíční odměnu a mazat všechny, kdo se proviní proti Kodexu, který je svatý a kterému bychom se měli všichni klanět.

Závěrem blahopřeji všem úspěšným kandidátům a těším se zase za rok.

 

lorm I. - Jsem již tradiční kandidát. A proč se vlastně pořád hlásím?    Peníze, peníze, peníze a zase peníze. Je to skvělá motivace. Ty žvásty o efektivitě, oddanosti, rychlosti a kdo ví čem ještě... Je to hloupost. Každý má svůj život a nikdo nemůže čekat, že tu bude někdo non-stop. Proto je tu taky pět radních. Jediné co vám mohu slíbit je, že budu i nadále vykonávat stejně kvalitní práci, jakou teď RS předvádí. - "Když vidím žluťásky na účtě, tak se tetelím blahem"
(v případě zvolení přestanu hádavou na forech)
Děkuji

 

Nightmy - Zdravím,
Předpokládám, že mě tu moc lidí nezná, ale možná si pamatujete mou kandidaturu z minulých voleb, kdy jsem se vydával za dívku. Bohužel to moc nepomohlo, ale alespoň se bylo o čem bavit na fóru. Jak už jistě víte, mám důvěru od velkého Paprska, kterou není lehké si získat. Pokud dostanu i vaši důvěru, tak se nejen pokusím vynášet spravedlivé tresty (scopresovi bych dal nižší), ale také se dovíte, co dělá lenochod, když hoří les.

 

Sephiroth - https://goo.gl/xQz33n

 

Torg2 - Dobrý den, vy jež jste se rozhodli věnovat svůj čas čtení volebních programů.
Nebudu zde věnovat velký čas představování sebe sama, většina lidí na DE mě zná a udělala si názor i bez toho .
Prestiž RS za poslední roky upadla, podobně jako upadlo více věcí na DE. Nemyslím si, že by to byla chyba práce bývalých radních, jako spíš to, že až na výjimky to nebyly osobnosti. Osobnosti, které by se těšili všeobecnému respektu a na jejichž názor by byl věnován důraz.
Co chci v RS dosáhnout?   
Za 1. vrátit jí prestiž, který měla v minulosti, v době kdy v ní působili lidé jako Puma či Paladinek
Za 2. podrobit současný kodex RS kritice. Máme zde nové taktiky na hraně kodexu, ke kterým by se RS měla jasně postavit. Ať už se týká opakované registrace nicku a ovlivňování tržiště, automatické BOTy expící hrdiny v akčních ligách, či nešvar poslední doby - nedotažený systém kapitulace.
Za 3. přiblížit RS více hráčům.
Za 4. navrhnout zmenšení počtu členů RS.
Děkuji za Váš čas a Váš hlas.

 

Ufin - Vážení spoluhráči, budu se snažit být co nejstručnější. DE hraji mnoho let, v minulosti jsem již v Radě Starších působil a po osobním odpočinku od DE jsem se vrátil k aktivnímu hraní a myslím, že je na potřeba věnovat část svého času DE komunitě a sloužit Vám, hráčům bojovat proti podvodům, bezpráví a porušování kodexu. Nabízím objektivní přístup, roky zkušeností, dostupnost a ochotu, lidský přístup bez nějakého povýšeného jednání. V Radě Starších jsem měl tu čest již několikrát být a zastávat jak funkce radního i stařešiny, proto nemá smysl tu slibovat hory doly. Čeká nás tvrdá práce a mnozí z Vás vědí, co ode mě očekávat. Věřím, že dokáži navázat na tuto úspěšnou etapu i po mé pauze od DE a být užitečným a platným radním. Dopředu děkuji všem, kteří ve mě vloží svou důvěru a dají mi hlas.

 

xPajas - Nemá tu moc smysl psát, co bych mohl a nebo nemohl udělat. Myslím si, že si o mně každý udělal obrázek z minulého roku. Jako radní jsem fungoval bez problémů a efektivně jsem řešil případy i díky velkým zkušenostem, které mám po 9 letech hraní DE. Na příští rok je v plánu celkem mnoho změn, které velmi ovlivní fungování RS. Takže pokud mi dáte Váš hlas, dočkáte se změny, které se tak dlouho dožadujete. Děkuji za Váš čas.

 

Závěrem bych chtěl poděkovat za 3 pěkné roky v Radě, díky všem kolegům za dobrou spolupráci.