Představení nových radních - Patrick VI.

14.10.2021 16:50

Máme tu druhý článek ze série představení radních a tentokrát se nám svěřil nový radní Patrick VI.

 

K DE jsem si přičichl už v začátcích (někdy na začátku roku 2001?), když s ním s očima na vrch hlavy přišel ze školy 8letý Orbrin (
Tehdy se ještě zakládaly aliance i pro 1 člena, protože člen aliance měl o 5% vyšší příjmy apod. Ale protože byl tehdy ještě na sídlišti mizerný internet, který sotva utáhl moji práci a synkovo hraní naráz a nechtěl jsem mu "lézt do zelí", zkusil jsem jen pár věků a zapíchl to. Takže už o tom asi záznamy neexistují.
V práci jsem pak přešel ze státních služeb do soukroma a přes šachy a kamarády šachisty se díky jednomu dlouhodobému výpadku šachového serveru dostal k Divokým kmenům. Tam jsem na 5. světě, který se stal bipolárním a tedy dlohodobě téměř neřešitelným, totálně této nonstoponlajnovce propadl a stal se hlavním stratégem "severu", což pak vypadalo jako řízení fabriky se 600 zaměstnanci. Když mi v roce 2009 umřel milovaný tchán, řekl jsem dost a ze dne na den to tam zapíchl. No a po nějakém měsíci "střízlivění" jsem to zkusil zase s DE. Volba byla jasná právě kvůli tomu, že DE je strategická, ale ne nonstoponlajnovka, ale "jen" tahová stategie. Což je pro práci a rodinu fatálně přijatelnější, než 6 nočních a 30 denních budíků pro posílání útoků, přeskupování obrany a koordinaci toho óóóóbrmančaftu ...
A po rozkoukání se v DE jsem oslovil, logicky, z nostalgie po Divokých kmenech, klan Divokých a tam se mě Divoch a další staří pardi ujali a doučili mě základy. A časem se prosadila má přirozená autorita a velitelské dispozice, takže mě teď už pomalu ani v jiné roli neuvidíte.
Mým největším zážitkem na DE byla asi pověstná nekonečná jednička proti MoD v plné síle, kdy jsme byli krůček od výhry, ale díky neustálému poklesu MO Země DE až někam pod 700 nás nakonec MoD udolali. Pamatujete, mazáci, ne? Měli jsme 2 superMágy (RenDEr a starojda) permanentně pod požehy, já s Lidmi přes chudobince a chrámy pod požehy požíral Sayku a Divoch s Hobity byl ten, kdo nám měl a mohl urvat zemky na kult díky tomu, že mu Skuruti nebyli schopni sebrat prázdnou zem jen s OV, protože po těch pomalu asi 30 SD už nebyly nikde domky (dokonce pak musel LP opravovat kód, protože to místy šlo i do mínusů ...). Tehdy nikdo v soutěži počet SD neuhodl, nejvetší pesimista s 11 se ke skutečnosti ani nepřiblížil. Kdyby jen nepadala MO Země DE tak rychle, ... 
Víc o soukromí se mi povídat moc nechce, to leda na srazu, přijďte!!