Volby 2010 - programy kandidátů

18.09.2010 11:41

Do voleb 2010 se přihlásili a splnili stanovené podmínky tito hráči: Johny Flock, Braveheart, Redisman, paprsek3, Puma, Alatar, Lahva, sayka, Ufin.

Volební programy 
Johny Flock
Zdravím všecny, kdo čtou moji řeč. Nebudu vás trápit a vezmu to rychle. Hodně z vás mě asi zná, někteří líp, někteří míň a někteří vůbec. Měl jsem teď kratší přestávku, ale mám v plánu se zapojit do hraní. To jen tak úvodem. Dále bych chtěl říci to, že chystám web k DE (společně s Redisem), kde by byly všechny různé turnaje, a který bychom mohli zveřejnit někdy na podzim. Jestliže mi dáte svůj hlas, slibuji, že se budu snažit konat vše s rozmyslem, uvážlivě a spravedlivě. :) Děkuji za pozornost. ;)

Braveheart
Budete chtít spravedlnost? - Volte mě!
Budete chtít rychlou reakci? - Volte mě!
Budete chtít tvrdé tresty? - Volte mě!
Myslím, že tyto tři budete vystihují všechno o co mi jde!

Redisman
Zdravím všechny příznivce Darkelfa,
rád bych vám v následujících větách řekl něco o sobě a svých plánech v RS. Už při minulých volbách jsem měl chuť se přihlásit, ale připadal jsem si na DE jako mírně pokročilý hráč. Tentokrát jsem se rozhodl, že bych už kandidovat mohl. Přeci jen už tu jsem pár neděl. Sice mě někdo předběhl a navrhl mě ke kandidatuře, ale i bez toho bych se přihlásil. DE hraju asi od roku 2006 s občasnými kratšími i delšími pauzami. Již nějakou dobu jsem velitelem klanu Pomstychtivý, komentátor všelijakých lig a momentálně i pořadatel Turnaje dvojic. V RS bych se snažil řešit všechny stížnosti spravedlivě a především co nejrychleji. Z vlastní zkušenosti vím, že odpověď RS nebyla vždy natolik rychlá, jak by situace vyžadovala. Dostupnost na DE každý den by mi to měla dovolovat. Pokud dostanu váš hlas, maximálně se vynasnažím, abych vás nezklamal!

paprsek3
Nelíbí se vám korupční praktiky Rady starších stejně jako mně? Volte někoho, koho dobře znáte. Volte maskota meziligového fóra. Volte paprska3.
Slibuji, že zatočím se zkostnatělým systémem DE. Naženu vítr do plachet všem členům rady. Slibuji, že již nebudou banány na příděl a že již na nich nebude Irsil IV. sedět jak žába na prameni. BANÁNY PRO VŠECHNY A VŠUDE!!!
Také vás dráždí, ti ustavičně překážející jedinci v ligách, kteří se neustále odlognou a nikdy nehrají? Volte paprska3 a každý hráč dostane vlastní ligu. Nebudete se již nikdy muset bát, že v lize na někoho narazíte. Každý bude vítězem, každý bude mít záznam. ZÁZNAM PRO KAŽDÉHO!!!
Připadá Vám, že je v DE málo ras? Volte mne a zbavím vás tohoto pocitu.
Jsem hlasem z pekla, já vám budu naslouchat. Již žádná RS odtržená od reality všedního života naší komunity. Volte paprska3, volte jistotu.
P.s. Derotické fotky pro všechny hlasující.

Puma
Zdravím,
rozhodla jsem se opět kandidovat do Rady, jelikož chci vrátit RS její prestiž, opět ji přivést k životu a zajistit, aby fungovala rychle a efektivně. Již jsem začala s prací a vytvořila nové stránky, na kterých se právě nacházíte. Ráda bych, aby se opět vydávaly články, návody ohledně smluv, komentáře z dění DE a zveřejňovala nějaké zajímavé, ale i kuriózní případy, aby i hráči, kteří se s RS ještě nesetkali, veděli čím se můžeme zabývat a jak daný problém řešíme. Samozřejmě se opět budou zveřejňovat statistiky případů a chtěla bych pořádat i různé soutěže pod záštitou Rady, aby se znovu dostala do podvědomí hráčů a byla využívána.

Alatar
Ahoj, Rád bych se pokusil posloužit DE komunitě jako radní. Pokud mi dáte nějaké hlasy, rád bych pomohl budovat pořádek a řád, na základě kterého by bylo možné domoci se spravedlnosti a učit viníka odpovědnosti.

Lahva
Zdravím,. kandiduju opět do RS a chtěl bych si prodloužit svou dosavadní účast v Radě.
Minulé období v Radě jsem se snažil jen plnit případy, které chodily. V tom chci určitě tvrději pokračovat, ale chtěl bych hlavně prosadit cejch, který měl být už dávno. Je děs, co si někteří hráči dovolují a právě tihle by mělí nosit danou vizitku přilepenou na čele (resp. na nicku).
Díky za váš hlas a za přečtení těhle řádků.
Lahva

Sayka
Vážení hráči a hráčky,
myslím že svojí osobu nemusím zvlášť představovat, jsem jedním z adminů, a to již několik let. Rozhodl jsem se kandidovat do Rady Starších, protože mi přišlo, že její úroveň šla v posledním období dolů, o její práci nebylo slyšet. Můžu nabídnout zkušenosti z jednoho funkčního období v Radě Starších a hlavně několika let práce mazače mulťáků. Moje názory a postoje v Dark Elfovi jsou veřejně dost známé, proto není potřeba zatěžovat vás dlouhým programem. Rád bych prosazoval přísnější metr na ty, kteří porušují uzavřené smlouvy, uvedl do praxe cejch, který byl před časem slibovaný, a pokud to bude jen trochu možné, urychlit rozhodování případů. Za hlasy které dostanu předem děkuji.

Ufin
Troufám si říci, že během svého několikaletého působení na DE jsem měl tu čest jednat s mnoha hráči. Ať už na minisrazech, v alianci, ligách, na fóru či během mého více než dvouletého působení v RS. Věřím,že tito hráči mají určitou představu co ode mě čekat a jaké hodnoty v DE zastávám. Pro ten zbytek veřejnosti o jejichž hlasy bych se též rád ucházel bych chtěl doplnit,že po zvolení se budu I nadále snažit s nejvyšší možnou rychlosti reagovat na jejich stížnosti a dotazy, budu jednat objektivně a férově, bez hraní si na kamarády či povyšování se nad druhé. S využitím mých dlouholetých zkušeností Bych chtěl novému stařešinovi nabídnout plnou podporu a služby, bude-li chtít. Věřím ze nová a menší RS bude efektivněji a transparentněji reagovat na přání a podněty Vás hráčů. Neboť nezapomeňte, my jsme tu pro Vás!!!

 

Diskusní téma: Volby 2010 - programy kandidátů

...

Datum: 19.09.2010 | Vložil: Rainbo

paprsek to s tymi ligami a rasami je uz trochu prehnane :D

Co ponukate novcikom

Datum: 18.09.2010 | Vložil: Arkus z Naru

Zdravim vas novy kandidati ponukaju novacikom v DE? Je to skvela hra ale ten navod je neprehladny a vestky veci som lepsie pochopil az ked mi ich vysvetlil skusenejsi hrac. Dalej mi chyba akysi slovnik slangovych a skratenych vyrazov pouzivanych starsimi hracmi co nasi cteny kandidati mienia urobit s tymto problemom. Existuje alebo planuje niekto zalozit ligu pre novacikov kde bude pavidelne pritomny nejaky skuseny hrac ako mentor a bude zakonitostiam DE ucit novacikov...Hmmm

Re: Co ponukate novcikom

Datum: 20.09.2010 | Vložil: Figo1

tohle nemá s RS absolutně nic společnýho, s tímhle se obracej na nápady a na autora hry... radní řeší "právní" spory, nikoliv změny v herním systému a nápovědě... nováčkovské ligy jsou T a 5, konec konců to u toho máš napsaný... zkušeným mentorům můžeš psát poštou -> Potřebuji poradit, jak hrát (učitelé)

Re: Co ponukate novcikom

Datum: 21.09.2010 | Vložil: Laxinátor

Therosův slovníček DE pojmů, napiš na meziligáč nebo Therosovi, určitě slovník dostaneš.

To Ufin:

Datum: 18.09.2010 | Vložil: Paladinek

Že ty sis ten program nechal psát nějakým PR manažerem? "efektivněji", "transparentněji" s "největší mírou rychlosti"...

Ufine, to už mělo ale dáávno fungovat:-)

Hlasování

Datum: 18.09.2010 | Vložil: Puma

Bude se volit jako vždy v DE, jen co to tam LP vyvěsí :)

Kde se bude volit?

Datum: 18.09.2010 | Vložil: Pluhtik

Kde se bude volit? Redisman, Sayka, Braveheard, paprsek3 a Puma mají můj hlas.

P.S. Redismane myslím že není čím se tajit, že jsem tě navrhl já, jen jsem navrhl ještě pár jiných hráčů a jsem si jistý že jeden z nich by mě utrhl hlavu, takže jsem požádal Ufina, abych byl anomyně :)

Doufám že brzy nastane tvrdý režim a za porušování dohod nebude už jen mínusko, ale smazání z ligy !!!!!

Přidat nový příspěvek