Volby do Rady Starších 2021/2022

25.09.2021 20:32

Představuji Vám tyto kandidáty do Rady Starších:

Armion

Vážení kolegové hráči,

jsem pracující člověk, který si oblíbil Dark Elfa jako perfektní hru pro relax. Je pro mě radost se sem každý den přihlásit, zahrát si, napsat pár zpráv, či jen tak zkouknout klanové fórum.

Důvodem pro mou kandidaturu je právě toto. Chci udělat vše proto, aby Dark Elf zůstal pro všechny i nadále příjemným útočištěm a všichni jsme se sem mohli i nadále těšit. Věřím, že se vše dá v klidu a v pohodě domluvit a vyřešit.

Pokud se dokážete ztotožnit s pohodovým a klidným přístupem k řešení problémů a cítíte, že bych mohl být někým, kdo Vás bude reprezentovat v Radě, děkuji Vám za Váš hlas. V opačném případě Vám děkuji, že jste se dočetli až sem.
 

~BOMI~

Ahoj! DE hraju už dlouhá léta a rád bych také trochu přispěl k jeho fungování v tomto směru. Co bych v Radě starších rád změnil je způsob její komunikace směrem ven. Pravidelně bych informoval o dění, statistikách a důležitých případech. Plus bych rád také dosáhl toho, aby RS působila i preventivně, tedy upozorňovala hráče na nejčastější případy porušování kodexu z nevědomosti. Díky.

 

ffv vy

Zdravím, kandiduji do RS. Hodně lidí mě zná, tak, ví, že se nebojím říct svůj názor, nicméně pokud mě RS přehlasuje, tak nebudu dělat problémy a uznám přehlasování. Jakožto hráč odsouzený v minulosti RS dokáže odhadnout, jaký by měl být trest za porušení Kodexu. Minulé radě bych poděkoval za tvorbu novějšího kodexu, nicméně pár věcí bych tam upravil. Zasadit bych se chtěl o to, aby aspoň "větší" případy se zveřejňovaly.

 

Helix

Chtěl bych nabídnout své služby v RS, protože DE hraji už jen hodně rekreačně, nejsem členem žádného aktivního klanu a nechodím do lig jako člen předem organizované aliance, takže ani paranoidnější jedinci by nemuseli mít pochybnosti o mé nestrannosti. V RS bych chtěl zlepšit informování o její činnosti a udělených trestech. Od loňska, kdy jsem se po delší pauze zase vrátil k DE jsem zaznamenal zveřejňování těchto informací pouze po určitém tlaku na fórech, což nepovažuji za ideální, protože to dává zbytečný prostor ke spekulacím.

 

Huanpango

Rada starších a pleny mají jedno společné - je třeba je vyměňovat a obvykle ze stejného důvodu.

 

Morx

Čestný a nestranný,
klanem nespoutaný,
do rady jdu se prát,
za svět kde radost hrát!

Právo a hráčská čest,
provází mou pověst,
proto svůj klik mi dej,
a bez obav dál si hrej!

 

Patrick VI.

Asi mě tu komunita dost zná, abych se nemusel moc představovat. Stará puntičkářská konzerva, co se i v civilním životě zdráhá pohybovat na hraně pravidel, takže mám pořád někoho nalepeného na kufr auta, papír od svačiny raději sním, než abych ho hodil na zem a při každém záskoku za mančaft s příšernou herní morálkou mám děsné osypky ze stresu mezi hranou pravidel a zodpovědností za týmový výkon ... Dlouho jsem nechtěl kandidovat především proto, že nad Divokými visel divný "Divoký přízrak" nevalné pověstí a nechtěl jsem být "Divokou žehličkou", ale to už snad konečně po letech i mého velitelování Divokým aliancím vyšumělo.
Nehodlám nic velkolepého slibovat, jen to, že to prostě zkusím. A pochybuji, že bych se s funkcí v RS mohl změnit (:-))
Objektivní plus - až na výjimky poměrně dobrá dostupnost, bývám tu pečený-vařený ...

 

Rickenbacker 

Zdravím komunitu DE
Rád bych se ucházel o místo v radě starších. Někteří z vás mě znají jako spoluhráče, s jinými jsme svedli nespočet bitev. Vždy jsem se snažil chovat férově a být nápomocen případným nováčkům. Svůj čas a svou aktivitu bych rád přenesl případně i do Rady starších. Krom těchto dvou vlastností, bych mohl nabídnout i maličko jiný pohled.
Děkuji za případné hlasy.

DE jsem zaznamenal zveřejňování těchto informací pouze po určitém tlaku na fórech, což nepovažuji za ideální, protože to dává zbytečný prostor ke spekulacím.

 

Ufin

Po kratší odmlce bych rád přiložil ruku k dílu a ucházel se o místo v Radě Starších. Nabízím nezaujatost, předchozí zkušenost s fungováním RS, znalost prostředí DE - hraji téměř 18 let, drama-free přístup a racionální jednání. Za každý hlas, jakožto vyjádření důvěry reprezentovat komunitu DE, budu velmi rád.

 

vakuu.m.2

Ahoj komunito,

jsem zpět po pětileté pauze a zkouším z legrace přihlášku do RS. Program je jednoduchý, vysávat systém, nic moc nedělat, a pokud už ano, tak ztrestat způsobem takovým, že dotyčný viník půjde brečet k mamince pod sukni do sklepa a bude se klepat strachy. Vzhledem k ubývajícímu počtu hráčů moje aktivita nebude muset být extra velká, takže to bude pohoda. Pokud mi bude Kodex bránit ve spravedlnosti, tak ho změním nebo smažu, záleží, co bude jednodušší. Takže volte moudře, stejně jako do Poslanecké sněmovny, kde budeme mít taky brzy volby.