Volby do Rady Starších na období 2022/2023

26.09.2022 08:47

Představení kandidátů a jejich proslovy.

 

Ufin

Nebudu se zde sáhodlouze vypisovat ani dělat kampaň plnou  falešných slibů v typu červený drak pro každého zdarma. Stejně jako v minulosti mohu slíbit nezaujatost, přístup k problému bez emocí a tvorby drama. Prostě férový a neutrální soud pro každého, ať už jsi nepřítel a nebo ali kolega. V následujícím období, s partou čerstvých hlav bych však chtěl udělat i revizi kodexu a zamyslet se, zda je stále aktuální. Byť herně k aktuální špičce rozhodně nepatřím, zkušeností jsem přesvědčen, že ano.  S DE jsem totiž již opravdu dlouhou dobu, dalo by se říci téměř od samého počátku. Však taky se blíží mé výročí 20 let na DE. Nejen proto bych chtěl kandidovat a ucházet se o Vaše hlasy. Za každý hlas, jakožto vyjádření důvěry reprezentovat komunitu DE, budu velmi rád a vděčný.

 

Vacuum

Ahoj komunito, (čti asi 10 hráčů),

rok se s rokem sešel, a blablablablabla, teda, podařilo se mi splnit většinu slibů z minulého roku, největší radost mám z toho, že nebudu dělat nic a hodně trestat. Naštěstí nebylo moc co trestat, takže to bylo klidné období rentiéra. A jelikož se to osvědčilo, tak mě volte znovu. Díky. Dark Elf Vám to oplatí na dárečkách v lize.

 

Djerun

Jiz bylo dost utlaku a podcenovani....Make Trpasliky Great again!

 

Patrick IV

V minulém období moc složitých konfliktů nebylo, tak nebyl velký tlak na revizi Kodexu, ale v dalším období předpokládám, že pár úprav zohledňujících vývoj v DE provedeme. Stejně tak nějaké "instrukce a rady" nebo i pravidla, obdobné jako byly vytvořeny pro uzavírání mírů (viz stránky RS), pomůžu vytvořit, pokud bude zájem (například pro dohody o vracení hrdinů).

A, samozřejmě, hodlám i nadále prosazovat ve hře Kodex a kde něco nepostihuje, s mojí neúprosnou logikou a puntičkářstvím duch hry a smysl pro fair-play.

 

Thalantyr

“Po dlouhé a snad zralé úvaze jsem se rozhodl kandidovat do RS. Důvodů mám několik.

Co mohu nabídnout?

- neutralitu či nestrannost - nemám již ambice hrát stabilně s nějakou aliancí nejvyšší ligy. Mé rozhodování by tedy neměly ovlivňovat žádné “interně-klanové záležitosti.” Členství (i vedení) všech klanů jsem se vzdal před více než rokem

- mám zkušenosti z různých období DEčka. A snad i jistý nadhled :)

- transparentnost - myslím, že mnozí z Vás poznali, že své názory říkám otevřeně a upřímně. Ač mohou být nepopulární (: Nebojím se je říkat ani nejvyšším autoritám.

- férovost - narozdíl od části předchozích hráčů ve funkcích i vlastní respektování pravidel a jejich duchu. Hraji fér k sobě jako k ostatním.

- konzistentnost - pokud jsem o něčem přesvědčen, stojím si za tím i v momentě, kdy se mi příliš nehodí :)

Na co bych se chtěl zaměřit?

- byl jsem mile překvapen, jaký udělaly předchozí Rady posun s Kodexem. Chtěl bych pokračovat. A také se více zaměřit na přesah. Třeba na obchodní podmínky, v nichž jsou věci zakázané, které se běžně a veřejně dějí. Cílem je najít správný balanc reality a “toho, co by mělo být,” představy

- diskuze či “osvětu,” co se týká smyslu pravidel. Mnozí si umí pravidla přečíst. Mnozí najdou tvrdé pravidlo,na které se odkazují. Mám však pocit, že málokdo chce chápat smysl. Větší zaměření se na rozhodování “dle smyslu / v duchu pravidel” namísto podle pravidel. S tím souvisí živé úpravy. Mám z reálného života rozhodcovské zkušenosti z vrcholové sportovní úrovně.

- otevřenost, snahu vrátit hře opět zábavu

Závěrem:

Ač to tak nevypadá, nerad rozhoduji. Opravdu nerad. Nutnost v případě zvolení rozhodovat beru i jako svoje pokání za všechny předchozí přešlapy, které jsem v DE udělal (příklad: byl jsem jeden z prvních, kdo “tvrdě a morálně odsuzoval jakoukoliv jinou hru než v osmi.” Myslím, že jsem “dopomohl” uznout hře určitou variabilitu či svobodu, co se týká “nepsaných pravidel”). Hru mám stále rád. V případě zvolení rád pomohu s jakoukoliv organizací či zaštítěním turnaje, aby nedocházelo ke střetu zájmů. Nepřijde mi správném když hlavní organizátor je i sám účastníkem. Hře bych se rád věnoval i dál, ale více rozvojově. Osobně si myslím, že v menším počtu by se Rada Starších měla blížit i svému jménu. Věřím, že v současnosti není třeba rozsuzovat nějakých velkých sporů v malé komunitě. Měl by tedy být prostor i na aktivity rozvojové :)

PS: I když s Vámi budu nesouhlasit, budu kopat za Vaše práva.

Thal”

 

Krkavec

Zdravím komunitu,

rozhodl jsem opětovně podat přihlášku do RS. Za své minulé období jsem byl skoro roztrhán svým nasazením bít se za Vaše práva a povedlo se. Všechny případy byly vyřešeny v rekordním čase a všichni byli spokojeni. Korupce byla vymýcena a taktéž zločinnost klesla na minimum. Pokud mě zvolíte, tak Vám zaručuji plné nasazení v řešení všech problémů DE komunity. Takže neváhejte a dejte mi hlas. Váš xPajas

 

 

Morx

Podpořte vznik nového světového rekordu v kumulaci největšího množství funkcí na DE!

 

K tomu: ODStraníme otravné chyby na DE, STANdarní mapy doplníme jednou novou, TOPit doma vám pomůže zapnutý počítač, jak budete pořád sedět u DE, stANOvíme neprůstřelný kodex DE, spamera DE pošleme na Pirátské prkno, dáme podněty na úpravy ve hře K DUmání všem hráčům. Jsme tu pro všechny kromě extrémistů, proto jste v textu nenašli SPD, KSČM ani ratafak   .

My, hráč Morx, naše blahorodí, se pokorně těšíme na Vaše hlasy!

 

Epiqman

Jako člen RS vám doma u obrazovek zatopím pod kotlem natolik, že svetry na zimu nebudete potřebovat. Ano, bude tepleji.

 

Galwail

Ahoj, kdo mě zná, tomu se nemusím představovat, kdo mě nezná, ten mě stejně z jednoho odstavce příliš nepozná. Jako velitel i jako hráč se snažím být ke všem férový. Radu starších vidím jako něco, co odlišuje DE od většiny ostatních her. Přidává to do hry diplomatické možnosti s reálnými postihy, pokud dojde k porušení dohod. Jako radní bych se zasadil o to, aby naše rozhodnutí byla přísná a současně spravedlivá pro všechny.

 

cicimbrus

*bez kandidátské řeči*

 

Huapango

Rád bych letos kandidoval. Moje řeč je krátká a stručná: JE TO JEN HRA!

 

TERRORKO

uchadzam sa o člena rady staršich :)

INFO: Hráč nemohl být připuštěn k kandidatůře, neboť nebyly splněny požadavky pro kandidaturu (alespoň na jednom nicku mít potřebný počet odehraných dnů).

Hráči