Kandidáti do voleb 2012

16.09.2012 23:32

Do volebního období 20012/20013 se přihlásili tito kandidáti dle abecedního pořadí:

Ashrem, Decado, DragonSpar, Ent kyslík, Harald III., Ozbrojenci, Redisman, Sephiroth, vakuu.m.2
Volby budou probíhat od úterý 18. do neděle 23. září 2012. Volí se plný počet Radních, tj. 5.

 

Volební programy jednotlivých kandidátů:

 

Ashrem

Milé hráčky a hráči, opět zde máme volby do Rady starších. Protože minulé volební období přineslo poměrně časté změny ve složení Rady, rozhodl jsem se kandidovat a přispět svým dílem ke stabilizaci situace. Členem DE komunity jsem již několik let a jsem tedy kvalitním a zkušeným hráčem, který dokáže posoudit situaci a zhodnotit míru provinění. Zároveň patřím k velmi dobrým znalcům Kodexu a Artikulí, který má zkušenosti s prací v RS. Mou největší předností jako Radního pak bude dostupnost, protože ta je pro rychlé a efektivní fungování nezbytná.

 

Ent kyslík

- (nedodal program)

 

Decado

Zdravím, jak naši převážně vytrvalou hráčskou komunitu, tak i tu menší, mladší část.

Do Rady Starších sem poslal svoji přihlášku z části ze zvědavosti, jestli byly dříve opravdu důvody, aby byla toliko slovně napadána (protože tomu nevěřím), tak také proto, abych mohl přidat ruku k dílu. 

Nemyslím, že je potřeba slibovat všemožné, protože mnoho věcí, ani se sebevětší lobbistickou činností, je neproveditelné. Ovšem jsem ochotný zasedání v Radě věnovat svůj čas, svoje nervy, a také svoji snahu přemýšlet nad vším představitelným i nepředstavitelným.

Dále také rovnou říkám, že jsem spíše tvrdší typ a některé věci bych kolikrát opravdu rád viděl přísněji řešené.

Ať už zvolíte jakkoli, přeji Vám šťastnou ruku, ať jste se svoji budoucí Radou spokojení.

Decado

 

DragonSpar

Zdravím, tentokrát něco sesmolím, narozdíl od mé předchozí kandidatury. Mé fungování v RS nebylo bezchybné, měl jsem jeden podivně vyřešený případ s věčně problémovým chrenem, nicméně chybama se člověk učí. Krom toho jednoho případu si myslím, že jsem ostudu neudělal a spolu s ostatními členy RS jsme dobře fungovali. Myslím, že po odstoupení Hraběho byla RS zase po dlouhé době trošku na lepší urovni a chtěl bych proto v té započaté práci pokračovat. Tot asi vše, všem děkuji za případné hlasy.

 

Harald III.

Vážené hráčky a hráči DE,

je skvělé, že popularita a hlavně akceschopnost RS stoupá, ale dle mého názoru a názoru mých spoluhráčů to ještě není dostatečná úroveň. Rád bych proto přispěl svojí prací k tomu, aby byly problémy řešeny rychleji a aby byly tresty stejné pro všehny - jak nováčky, tak ostřílené matadory, kteří se často za svá jména a vliv schovávají. 

Za Váš hlas tedy nabízím nestrannost při posuzování sporů a především spravedlivé tresty bez ohledu na popularitu, či "vliv" osob, kterých se trest týká.

Harald III. Hardrada z klanu Divocí

 

Ozbrojenci

Zdravím, mým programem je hlavně pomoc při řešení problémů. DarkElfa hraji skoro od počátků a je na čase této hře něco vrátit, z toho, co mi dala... a to nejlépe tím, že se zapojím a nějak pomohu. Samozřejmě bych chtěl oživit třeba soutěže pořádané RS. Nebo skrze RS podpořit takový styl soutěží, podpořit komentátory v jejich výkonu.
Dále bych pak rád stanovil únosné hranice na fóru. Zejména pak narážky, urážky a provokace a po zásluze trestal - přeci jen tu máme poštu, a pokud si chceme s někým něco vyříkat, můžeme mu napsat a nepsat to veřejně na fóru... prostě má být vše opodstatněné, takže se dívat ze všech úhlů.
Samozřejmě, změna programu je vyhrazena. Záleží na tom, jak se vše vyvine.

S pozdravem, Ozbro :)

 

Redisman

Zdravím všechny příznivce Dark Elfa,

již potřetí se snažím dostat se do Rady Starších. Nevím kolik hráčů mě zná a kolik ne a jelikož mám omezený rozsah, tak se moc představovat nebudu. Jsem prostý, skoro 20letý student Vysoké školy, který se věnuje DE ve volném času. Kdo chce o mně vědět víc, stačí napsat. Mým cílem je tentokrát řešit řádně a hlavně co nejrychleji všechny stížnosti, které budou RS zaslány. Bývám na DE několikrát denně a tak bych mohl případy řešit hned po jejich odeslání. Navíc bych velmi rád konečně trochu zviditelnil práci RS. Jako již dlouhodobému komentátorovi by se mi to snad mohlo i trochu podařit. Rád bych přiblížil různými články dění v RS vtáhl ji více mezi DE komunitu. Pokud se vám můj docela obyčejný volební program líbil a máte mě alespoň trochu rádi, tak bych vás poprosil o nějaký ten hlas ve volbách. Každého vašeho hlasu si budu nesmírně vážit a slibuji, že se maximálně vynasnažím splnit svůj program, aby byli všichni spokojení!

 

Sephiroth

Zdravím všechny hráčky a hráče Dark Elfa. Od rozdělané práce by se nemělo utíkat, a tak i tyto volby se budu ucházet o místo v Radě. Doufám, že se mi jako Stařešinovi aspoň částečně podařilo splnit můj program a i nadále v něm míním pokračovat. Zároveň si ale nemyslím, že by moje krátké působení v RS bylo nějak extrémně úspěšné. Bohužel se mi nepodařilo prosadit změny, které by dle mého byly na místě, a které se měly stát. Tj. větší otevřenost vůči veřejnosti, více textů ze strany RS (např. ohledně kapitulace, či neutrality). Pokud mi dáte šanci, tak se pokusím tyto změny prosadit.

~ Sephiroth

 

vakuu.m.2

Nebudu se tu trápit nějakým dlouhým proslovem, když to stejně většinu lidí neosloví. Do RS opět kandiduju z jediného důvodu, prohřešky musí být co nejrychleji, spravedlivě a tvrdě potrestány, společnými silami můžeme vyhnat škůdce. Když se podívám zpátky na rok mého působení, pár věcí bych určitě změnil. Avšak z minulosti jsem poučený a dohlédnu na to, aby se to neopakovalo. Vakuum je jako smrt, pohltí bez rozdílu každého!