Kandidáti do voleb 2013

18.09.2013 16:15

Do voleb se přihlásilo devět kandidátů (v abecedním pořadí):

Antarus, Bublifuk, Bushman, DragonSpar, Drachen, Ent kyslík, Lorm, Vakuu.m.2, xPajas

Volby budou probíhat do 25. 9. 2013

 

Volební programy jednotlivých kandidátů:

 

Antarus

Kandiduji hlavně proto, abych rozšířil možnost výběru. Předpokládám, že většina z hlasujících si své favority vybírá jen na základě vztahu k nicku jeho nositele a program ani nečte. Mé šance jsou tudíž minimální, protože mě tady zná jen málokdo. Pokud se to však stane skutečností a budu zvolen, pak Vám zaručuji, že se funkce zhostím s nadšením a věnuji ji veškerý elán a volný čas, který si dokážu urvat ze svého nabitého programu. Dále také slibuji nestrannost a nezaujatost při rozhodování, protože nejsem členem žádného hráčského klanu a ani k žádnému necítím sympatie nebo antipatie. Díky za každý hlas.


Bublifuk

Do RS přihlášku posílám, protože chci zkusit nový způsob řešení konfliktů (viz níže). Pokud mám tímto způsobem přiložit ruku k dílu, tak právě teď je ta vhodná chvíle. Přiznám se - na DE sice nemám tolik času, jak tomu bylo v minulosti, ale na druhou stranu se snažím o kvalitnější zážitek ze hry na všech rovinách.

Co se prohřešků týká, myslím si, že by se měly řešit rychleji, efektivněji - 5 dní čekat na verdikt je prostě moc dlouhá doba a PRESUMPCE VINY aplikovatelná na určité typy konfliktů je dobrý i když drsný způsob jak tuto dobu zkrátit. Měly by padat daleko tvrdší tresty - více cejchů a mínusek s přesným popisem, co kdo a proč, více vystavovat hříšníky na oči ostatních a hlavně více tvrdších trestů dle §14 kodexu DE. Taktéž bych se chtěl věnovat převážně opomíjeným trojkovým ligám.

Ať už osazenstvo DE zvolí za členy kohokoliv, doufám, že bude RS i nadále plnit svou funkci a my s ní budeme co nejvíce spokojení.


Bushman

Možnost kandidovat do Rady starších jsem zvažoval již několikrát, avšak vždy jsem měl pocit, že tomu stojí něco v cestě - ať už nedostatek zkušeností nebo času. Nyní po cca 8 letech hraní si již na nedostatek zkušeností nemohu stěžovat a času mám nyní taky poměrně dost. Rozhodl jsem se tedy protentokrát na pozvání jednoho ze stávajících radních odpovědět kladně.
Co ode mě můžete očekávat, pokud mi dáte svůj hlas? Především jistotu, že budu rozhodovat spravedlivě, trestat přiměřeně tvrdě a že budu měřit všem stejným metrem. Mám v DE spoustu dobrých přátel, ale každý z nich vám potvrdí, že pokud jde o porušování kodexu nebo jiné nečestné chování, tak "neznám bratra". Pokud však uvidím, že hříšník svého činu lituje a je ochotný spolupracovat na odstranění následků svého chování, dokážu být i shovívavý a udělám vše pro to, abych spor vyřešil ke spokojenosti žalující strany, ale zároveň bez přehnaného trestu. Vždy se budu snažit citlivě rozlišovat mezi zlým úmyslem a "nechtěným ublížením". I ten nejryzejší charakter může nechtěně někoho poškodit, jsme jenom lidi.


DragonSpar

Zdravím všechny, rok se sešel a máme tu nové volby a volbu nových radních. Jelikož mě práce pro DE baví a nyní se snažím rozjet s několika lidmi i pořádně FB stránku, podávám znova přihlášku do voleb RS. V radě jsem už odsloužil druhé funkční období (1,5 roku přesně) a je to dlouhá doba. Za tu dobu nemůžu být opravdu vždy spokojený s mojí aktivitou, neboť být k dispozici hráčům každý den rok v kuse, co nejrychleji to jde, prostě není možné. Za tu dobu se střídají období, kdy člověk řeší denně sám několik případů a nehne se od DE a pak třeba dva týdny nemá případ. Stejně tak se střídají období kdy člověk je na netu furt (zima) a kdy je člověk furt někde venku a lítá (léto - omluva kolegům do RS) Rád bych tímto řekl, že i přesto, že jsem měl aktivitou slabší období ale i silnější období, tak bych hodnotil mé opětovné působení v RS kladně a vesměs si troufám říci, že ti, kterým jsem řešil případ byly spokojeni a že mám i v nadcházejícím období radě co nabídnout. Předem děkuji za hlasy DragonSpar.


Drachen

Vážené hráčky, vážení hráči,

DE hraji již mnoho let a došel jsem k názoru, že je správný okamžik začít komunitě vracet, co ona dala mně. Nabízím proto svůj čas, své nervy a (svůj) zdravý rozum pro mnohými zatracovanou službu v Radě Starších.

Nechci slibovat modré z nebe (jak to občas někteří dělají), nechci slibovat navrácení lesku DE (jak by si mnoho z nás přálo) a ani vám neslíbím převratnou revoluci. Místo toho vám ale můžu slíbit svou dostupnost, otevřenost a komunikativnost směrem k DE-veřejnosti a spravedlnost. Tři základní kameny, na kterých by měla Rada Starších stavět.


Ent kyslík

Zdravím, jsem Ent Kyslík a rád bych vás, jako obvykle, přesvědčil o své vhodnosti pro roli Radního.

Veteránům se jakožto pravidelný kandidát snad nemusím představovat, nováčkům chci říct toliko, že mám všechny nutné předpoklady pro funkci radního, spolehlivost, schopnost správného úsudku a čas. Minulé volební období nám bohužel ukázalo, že pro kandidáty to samozřejmost není.

Mimo tohoto chci přispět osvětou v nižších ligách, kde se navíc leckdy RS obchází, protože její akceschopnost nesplňuje očekávané nároky a kde většina nováčků nemá moc ponětí o nějakém kodexu DE a pravidel uzavírání smluv mezi hráči.

Děkuji za váš čas a potenciální hlas,

Ent Kyslík


Lorm

Zdravím osazenstvo DE a potencionální voliče.

Můj program je prostý.

- Nabízím svůj volný čas, které ho mám opravdu dostatek.
- Nemá smysl volit stále stejné tváře nebo rádoby tlučhuby, kteří slibují a nesplní.
- Efektivní řešení případů. Posuzování dle rozumu ne jen Kodexu.
- Tvrdě trestat a štědře odměňovat. 
- Úprava kodexu, který v některých bodech působí zmateně a dá se vykládat různě.
- Obnovit stránky rady a zprůhlednit jednání RS.
- Volební gulášek na srazu v Olomouci. + jedno pivo.

Děkuji za každý hlas.

 

Vakuu.m.2

Opět kandiduji do Rady Starších, svůj volební program ponechám stručný. Odkazuji se na svých 9 let, co tuto hru hraju a na poslední 2 období, kdy jsem byl radním a řešil problémy s nadhledem, rychle a striktně. Rád bych ve své práci dál pokračoval, pokud bych se stal Stařešinou, snažil bych se Vás víc seznamovat s různými řešenými případy a obnovil bych zveřejňování statistiky vyřešených případů za jednotlivé měsíce. Volte moudře a rozhodnete správně.


xPajas

Zdravím DE komunitu. Rozhodl jsem se podat přihlášku do Rady Starších už z důvodu, že minulá RS mi jako celek neseděla. Hraji DE již několik let a mám mnoho zkušeností ohledně hry a hráčů. Mým cílem je, asi jako u každého, řešit případy co nejrychleji a co nejefektivněji. Jsem dostupný většinu dne buď na DE poště a nebo na icq. Chtěl bych, aby RS opět získala své uznání mezi komunitou DE. Děkuji za Váš čas a případně za Vaše hlasy.